W wybranych supermarketach Stokrotki w całej Polsce pojawiły się hostessy w strojach Eko-Aniołów. Będą przekonywać klientów do podejmowania działań i zmiany przyzwyczajeń na proekologiczne, przyczyniające się do ochrony środowiska. – Wycofaliśmy ze sprzedaży jednorazowe reklamówki foliowe, w supermarketach w całej Polce przyjmujemy zużyte baterie, cały czas inwestujemy w energooszczędne wyposażenie dla sklepów. Jesteśmy przekonani, że kampania „Nie zaśmiecaj swojego sumienia” również przyniesie pozytywne dla środowiska rezultaty – mówi Mariusz Myszak, dyrektor sprzedaży i marketingu spółki Stokrotka.

Akcja ma również za zadanie uaktywnić uczniów szkół podstawowych i gimnazjalnych i wykształcić w nich ekoodpowiedzialną postawę względem środowiska naturalnego. W ramach akcji organizatorzy przewidzieli także spotkania z młodzieżą.

Stokrotka Sp. z o.o. jest jedną z najdynamiczniej rozwijających się sieci handlowych w Polsce. Powstała w 1994 roku w Lublinie i wchodzi w skład Grupy Handlowej Emperia. Spółka jest właścicielem sieci ponad 170 supermarketów osiedlowych Stokrotka oraz osiem supermarketów delikatesowych Delima zlokalizowanych na terenie całej Polski. W całym kraju w Stokrotce pracuje prawie sześć tysięcy osób.