W czystość warto inwestować

Otwarcie salonu C&A nastąpi w maju 2011 roku

Otwarcie salonu C&A nastąpi w maju 2011 roku

Firmy sprzątające muszą zawsze patrzeć przez pryzmat przychodzących do galerii klientów. Sprzątanie powinno odbywać się zgodnie z kierunkiem, w jakim poruszają się odwiedzający. Dlatego czystość musi być zapewniona od momentu wjazdu klienta na teren centrum handlowego. Posprzątana i dobrze odśnieżona w zimie musi być też droga wjazdowa oraz parking. O tym często się zapomina i sprząta tylko samą galerię.

Pamiętać trzeba, że nie sztuką jest pozyskać nowy kontrakt, ale utrzymać go przez długie lata. W sprzątaniu ważna jest zatem systematyka i stabilność. W pierwszej kolejności warto określić w galerii kluczowe strefy czystości – w tym strefa odśnieżania, wejścia, itp. Trzeba się zastanowić, jakie punkty obiektu są eksploatowane już z samego rana podczas dostaw, gdzie parkują pierwsi klienci i którymi alejkami najchętniej chodzą. Podążając takim szlakiem trzeba również prowadzić prace porządkowe. Bardzo ważną sprawą jest stabilny i przemyślany harmonogram usług utrzymania czystości w ujęciu dziennym, tygodniowym, miesięcznym i rocznym, gwarantujący cykliczność działań na dobrym poziomie i w rozsądnych kosztach.

Potem ważny jest oczywiście serwis dzienny, który na bieżąco dozoruje czystość w obiekcie.

 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016