– Jest to kolejny krok na drodze rozwoju systemu szkoleń, zrealizowany przez firmę Żabka Polska. Wcześniej podjęliśmy decyzję o uruchomieniu nowego ośrodka szkoleniowego w Kiekrzu koło Poznania oraz wdrożeniu innowacyjnej platformy e-learningowej – powiedział Arkadiusz Mościński, członek zarządu Żabka Polska.

Grupa dziewięciu doświadczonych szkoleniowców ma za zadanie prowadzić bieżące szkolenia i warsztaty, a także zwracać uwagę ajentów na znaczenie kompleksowego wdrożenia standardów w sieci. Trenerzy prowadzić będą również sesje coachingowe i monitorować jakość pracy dydaktycznej ajentów z pracownikami sklepów.

Żabka Polska jest właścicielem scentralizowanej i sformatowanej sieci sklepów typu convenience, prowadzonych pod marką Żabka. Obecnie sieć liczy ponad 2300 sklepów. W 2007 roku 100 proc. akcji Żabka Polska. zostało zakupione przez środkowo-europejską grupę inwestycyjną Penta Investments. Nowy właściciel kontynuuje i wspiera strategię rozwoju spółki i dalszą rozbudowę formatu convenience w Polsce.
Sklepy sieci Żabka charakteryzują się powierzchnią sprzedaży – ok. 60 mkw. Sklepy są czynne od godz. 6 do 23 przez 365 dni w roku.

W 2009 roku spółka rozpoczęła tworzenie nowej sieci, większych sklepów o charakterze convenience w konwencji deli pod nazwą Freshmarket.