Nowe logo sieci Aryton charakteryzuje się przejrzystą, lekką formą, połączoną z rokiem założenia przedsiębiorstwa. Założeniem firmy było przedstawienie jej jako nowoczesnej marki z ponad 20-letnią tradycją.

Na nowy wizerunek sklepów firmowych składają się: minimalistyczna oprawa, lekka forma, kolorystyka bieli i jasnej szarości. Taka wizualizacja butików została już wdrożona w nowych sklepach. Chodzi o otwierane systematycznie od września tego roku lokale w Galerii Dominikańskiej we Wrocławiu, Galerii Łódzkiej, Galerii Nowy Świat w Rzeszowie i w Centrum Handlowym Klif Warszawa.

Aryton to polska firma odzieżowa należąca do Danuty i Ryszarda Cierockich. Pierwsze osiągnięcia Arytonu sięgają roku 1995, kiedy firmowy płaszcz otrzymał Złoty Medal Międzynarodowych Targów Poznańskich. Obecnie sieć liczy ok. 40 placówek i zapowiada kolejne otwarcia. W roku 2009 firma otworzyła pięć sklepów: w Krakowie na ul. Szpitalnej, w Lublinie w Galerii Olimp, w Poznaniu w Galerii Malta, w Gdańsku w Galerii Bałtyckiej oraz w Centrum Handlowym Alfa w Olsztynie.

Sieć poszukuje nowych lokalizacji i firm chętnych do współpracy w formie franczyzy. Aryton jest zainteresowany lokalami w galeriach handlowych albo przy głównych ulicach miast z liczbą mieszkańców powyżej 100 tys.