Selgros otwiera drugą halę w Łodzi

Lokal Deli Sandwich

Podobnie jak pozostałe hale Selgros, nowa hurtownia Łódź-Pabianicka jest otwarta siedem dni w tygodniu. Na całkowitej powierzchni około 10 tys. mkw. zgromadzonych jest blisko 40 tys. artykułów wszystkich branż, pogrupowanych tematycznie.

– Hala Łódź-Pabianicka jest pierwszą halą Selgros, w której zastosowaliśmy nowy wystrój i oznakowanie działów – mówi Cezary Furmanowicz, dyrektor marketingu Selgros. – Jeżeli przyjęte rozwiązanie się sprawdzi i zyska akceptację klientów, będzie wdrożone we wszystkich europejskich hurtowniach Selgros – dodaje.

W związku z otwarciem, Selgros przygotował dla swoich klientów szereg atrakcji. W hali Łódź-Pabianicka jeszcze w najbliższy weekend (30 i 31 października 2010 roku) co setne zakupy zostaną przekazane kupującemu gratis, a co pięćdziesiąte będą premiowane nagrodami rzeczowymi, takimi jak: netbooki, iPody nano, kamery oraz aparaty cyfrowe, odkurzacze. Łączna ich wartość przekracza 150 tys. zł.

Natomiast dla klientów obu łódzkich hal Selgros (Łódź-Pabianicka i Łódź-Rokicińska) od 26 października do 25 listopada będzie zorganizowany konkurs. Klienci, którzy w tym terminie zrobią zakupy za 250 zł i ułożą hasło promocyjne, mają szansę wygrać Fiata Fiorino lub jedną z nagród pieniężnych. Łączna wartość nagród w tym konkursie to 45 tys. zł.

Selgros Cash&Carry jest częścią holdingu TransGourmet, zajmującego się sprzedażą hurtową produktów żywnościowych. Do tej pory firma zainwestowała w Polsce łącznie 1,2 mld zł. Obecnie Selgros posiada w Polsce trzynaście hurtowni zlokalizowanych w: Białymstoku, Bytomiu, Gdańsku, Łodzi (dwie hale), Katowicach, Krakowie, Poznaniu (gdzie mieści się także Centralne Biuro Firmy), Radomiu, Szczecinie, Warszawie (dwie hale) i we Wrocławiu. Docelowo władze spółki planują rozwinąć sieć do 20 hal. Aktualnie firma zatrudnia w Polsce ponad cztery tys. osób.

Reklama

Galeria Jurajska