Intermarché otwiera pierwszy sklep w galerii

Otwarcie Intermarché w centrum handlowym jest przełomowym wydarzeniem dla Grupy Muszkieterów w Polsce. – W lutym, kiedy objąłem stanowisko prezesa, wspólnie z zarządem zdecydowaliśmy się zmienić naszą strategię i postanowiliśmy, że sieć Intermarché na szeroką skalę zawita do galerii handlowych. Cieszę się, że na efekty tej decyzji nie trzeba było czekać długo. Otwieramy pierwszy supermarket w galerii handlowej – komentuje Marek Feruga, prezes Grupy Muszkieterów w Polsce.

W nowym Intermarché zajmującym ok. 2 tys. mkw. powierzchni, zastosowano nowatorski układ i ujednoliconą ekspozycję produktów. Sklep specjalizuje się w artykułach świeżych, takich jak owoce, warzywa, nabiał, pieczywo, wędliny oraz mięso. Wyposażony jest również we własną piekarnię i wędzarnię. W sprzedaży dostępne są zarówno produkty pod markami własnymi, jak również artykuły innych producentów. Sklep zatrudnia 80 osób i jest to 25 punkt sprzedaży sieci w województwie dolnośląskim.

Grupa Muszkieterów jest zrzeszeniem ponad 170 niezależnych polskich przedsiębiorców, zarządzających supermarketami spożywczymi Intermarché oraz supermarketami typu „dom i ogród” Bricomarché. Sieć handlowa Grupy Muszkieterów liczy obecnie ok. 150 supermarketów Intermarché oraz ok. 70 sklepów Bricomarché. W 2009 r. jej obroty przekroczyły 3,27 mld zł. Rozwojem obu sieci kieruje spółka ITM Polska. Plany strategiczne Grupy zakładają ekspansję sieci głównie w małych i średnich miejscowościach, o wielkości do 70 tys. mieszkańców.
 

Reklama

Galeria Jurajska