Grudniowa kampania reklamowa sieci Lewiatan przeprowadzona będzie w takich stacjach telewizyjnych jak TVP1, TVP2, TVN czy Polsat. W czasie jej trwania wyemitowanych zostanie ponad 3 tys. spotów reklamowych. – Akcja będzie połączona z ogólnopolską promocją skierowaną do klientów sieci pod hasłem „Gwiazdkowe hity Lewiatana” – dodaje Wojciech Kruszewski, prezes Lewiatana Holding.

Podejmowane przez Lewiatana działania mają umożliwić dynamiczny rozwój sieci i zapewnić im skuteczne konkurowanie na rynku. Do sieci co roku włącza się kilkaset placówek handlowych, a obroty osiągane przez sklepy rosną o kilkanaście procent rocznie. Jak przekonują władze spółki, dzieje się tak przede wszystkim dzięki szerokiemu zakresowi świadczeń oferowanych w ramach pakietu franczyzowego.

– Ponadto, jako jedyna sieć franczyzowa, systematycznie i szeroko reklamujemy się w mediach. Nasze spoty emitujemy w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych i w największych rozgłośniach radiowych – podkreśla prezes Wojciech Kruszewski.

Polska Sieć Handlowa Lewiatan powstała w 1994 roku jako organizacja zrzeszająca kupców, prowadzących działalność handlową. Spółka konsoliduje obecnie ponad 2,7 tys. placówek. Sieć swoją politykę realizuje poprzez centralę – Lewiatan Holding S.A. z siedzibą we Włocławku oraz regionalne Spółki Operatorskie. Lewiatan Holding należy do Grupy Kapitałowej Emperia Holding.