Kampania marki Top Secret ma za zadanie podnieść sprzedaż w sklepach stacjonarnych. Odbiorcami są osoby w wieku 25-30 lat, dlatego też w ramach promocji agencja marketingowa Cube Group została wybrana do prowadzenia działań również w internecie. W kampanii wykorzystywane są najbardziej popularne kanały sieciowe, m.in. Google i Youtube.

Inga Wawrzyniak, dyrektor marketingu Top Secret zapewnia, że sieciowe nośniki są dobrym uzupełnieniem takich mediów jak prasa czy nośniki outdoorowe. – Pozwala skutecznie dotrzeć do odbiorców w grupie internautów, zachowując jednocześnie modowy kontekst – mówi.

Zadowolenia ze współpracy nie kryje również agencja Cube Group, która działa na rynku performance marketingu. – Cieszymy się, że zaufali nam w prowadzeniu i planowaniu komunikacji w internecie, która nie tylko jest nastawiona na zwiększenie sprzedaży w sklepach detalicznych, ale także na budowaniu pozytywnego odbioru marki wśród grupy docelowej. W tym celu zaproponowaliśmy realizację specjalnie przygotowanej akcji konkursowej, która już na samym początku jej trwania cieszy się bardzo dużym zainteresowaniem – mówi Sebastian Białousz, Business Development Manager, Cube Group SA.

W ubiegłym roku Cube Group została wyróżniona przez Media&Marketing Polska tytułem Agencji Roku w kategorii internet.