Skra Bełchatów to sześciokrotny mistrz polski w piłce siatkowej. Marka odzieżowa Pawo jest jednym z wielu sponsorów klubu w tym sezonie. W nowych marynarkach tej marki siatkarze jeździć będą na mecze organizowane na całym świecie. W grudniu tego roku Skra wystąpi m.in. na Klubowych Mistrzostwach Świata w Katarze, gdzie zmierzy się w grupie A z Al-Ahly z Egiptu, Paykan Teheran z Iranu i Al-Arabi Doha z Kataru. 

Firma Pawo działa na polskim rynku od dwudziestu lat. Początkowo zajmowała się produkcją konfekcji damskiej, ale w 1993 roku zmieniła profil i zajęła się wyłącznie szyciem męskiej odzieży. Obecnie w Polsce funkcjonuje ok. 30 salonów firmowych Pawo. Działalność dwóch z nich oparta jest na współpracy partnerskiej. W ofercie sklepów można znaleźć płaszcze, garnitury, marynarki i spodnie, oraz koszule i krawaty w różnych kolorach i fasonach. Głównym projektantem i stylistą marki jest Andrzej Foder.

Firma chce otworzyć kolejne placówki franczyzowe. W tym celu prowadzi aktywną politykę informacyjną dla kandydatów. Przeciętna powierzchnia salonów wynosi 80–100 mkw. To pozwala na zaprezentowanie kolekcji, wyodrębnienie strefy przymierzalni oraz zaplecza. Zaplecze stanowi ok. 10 proc. całej powierzchni lokalu.