Najnowsza kampania reklamowa sieci Piotr i Paweł odbyła się w ramach 20-lecia marki. Jak informuje firma Ostecx Créative, celem aktywności marketingowej sieci było poinformowanie o urodzinowej ofercie produktowej oraz urodzinowej loterii. Kampania była prowadzona z wykorzystaniem m.in. materiałów POS oraz POS TV w sklepach Piotr i Paweł. Z kolei poza placówkami sieci akcja objęła także nośniki outdoorowe oraz radio. Ostecx Créative odpowiadał za kreację oraz przygotowanie do emisji wszystkich tych elementów kampanii.

Eleonora Woś wraz z synami Piotrem i Pawłem postanowiła otworzyć swój pierwszy sklep w 1990 roku. Kolejne lata przynosiły rozwój sieci: pierwszy supermarket (1991), pierwszy supermarket czynny całą dobę (1995), pierwsze umowy na zasadach franczyzy (2000) i stworzenie Centrum Logistycznego w Sadach koło Poznania. Dziś już 74 sklepy są obecne w 45 miastach w całym kraju. W minionym roku zostało otwartych 16 supermarketów delikatesowych z tym szyldem, w takich miastach jak na przykład: Białystok, Poznań, Gdańsk, Opole, Legnica, Koszalin czy Radom. Oprócz prowadzenia sklepów Piotr i Paweł rozwija sprzedaż przez internet.

Ostecx Créative zajmujemy się komunikacją. W portfolio firmy można znaleźć klasyczne kampanie reklamowe, elementy identyfikacji wizualnej, działania on-line czy niestandardowe akcje typu experiential marketing.