Nowa kampania reklamowa Media Markt

Przygotowane spoty mają bardzo silnie oddziaływać na emocje odbiorców. W scenariuszu pierwszych dwóch spotów telewizyjnych pojawiy się próba samobójstwa i zdrada. Tak ekstremalne sytuacje w dosyć irracjonalny sposób rozładowuje gazetka promocyjna Media Markt. Konkluzję stanowi hasło reklamowe „Nie rób sceny – liczą się ceny!”.

Ewelina Piątek, Manager ds. Marketingu sieci Media Markt mówi, że jest to powrót do pierwotnego stylu reklamowania się sieci, czyli odważnych i bezkompromisowych działań marketingowych.

Kampania reklamowa Media Markt jest emitowana na kanałach TVN, TVP, Polsat. Poza spotami telewizyjnymi zostały przygotowane również spoty radiowe, ich emisja ma mieć miejsce w stacjach PR3, ZET, RMF FM oraz w lokalnych stacjach radiowych). Dodatkowo będą wykorzystywane nośniki outdoorowe. W ramach promocji marketingowej pojawią się ogłoszenia prasowe. Wsparcie mają stanowić także materiały POS.

Media Markt to sieć specjalistycznych marketów elektronicznych, oferujących sprzęt komputerowy i fotograficzny, projektory, artykuły RTV i AGD, płyty, kasety i filmy oraz różnorodne akcesoria elektroniczne. Markety sieci funkcjonują jako placówki wolno stojące bądź w strukturach centrów handlowych. W Polsce działają 43 markety Media Markt.
 

Reklama

Galeria Jurajska