Jeronimo Martins przedstawił najnowsze wyniki finansowe. Od stycznia do września tego roku Biedronka zanotowała ok. 11-procentowy wzrost sprzedaży like-for-like i osiągnęła całkowitą sprzedaż w wysokości blisko 3,6 mld euro. Wynik ten stanowił ponad połowę sprzedaży całej Grupy Jeronimo Martins. Z kolei tylko w trzecim kwartale tego roku dyskonty w Polsce zwiększyły sprzedaż o 20 proc., licząc dla wyników w polskich walucie (wzrost o 25,5 proc. liczony w euro).

– Jesteśmy bardzo zadowoleni z wyników finansowych Grupy w pierwszych dziewięciu miesiącach roku. Wszystkie obszary działalności uzyskały dobre wyniki i umocniły swoje udziały w rynku – komentuje Pedro Soares dos Santos, prezes Jeronimo Martins Dystrybucja.

Jeronimo Martins Dystrybucja jest właścicielem sieci sklepów detalicznych Biedronka, liczącej ponad 1,5 tys. placówek. Sklepy znajdują się w blisko 600 miastach, zarówno dużych, jak i małych, oferując artykuły spożywcze oraz produkty chemii gospodarczej. Firma zatrudnia około 29 tys. pracowników. Od 1995 r. JMD zainwestowała w Polsce powyżej 3 mld zł.

Jeronimo Martins Dystrybucja jest właścicielem sieci sklepów detalicznych Biedronka, liczącej ponad 1,5 tys. placówek. Sklepy znajdują się w blisko 600 miastach Polski.