Bonarka startuje z kampanią reklamową

W ramach prowadzonej w listopadzie kampanii w dziesięciu lokalnych stacjacjach radiowych pojawią się spoty reklamowe promujące krakowska galerię. Do celów promocyjnych wykorzystane zostaną również nośniki outdoor – billboardy i siatki wielkoformatowe. Intensywne działania reklamowe będą prowadzone również w internecie. Hasło przewodnie kampanii brzmi: „…bo lubię niespodzianki”.

Prowadzone przez Bonarka City Center działania promocyjne są związane z rocznicą funkcjonowania galerii handlowej na małopolskim rynku handlu detalicznego.

W ramach kampanii w galerii odbędzie się również Mega Weekend. 20 i 21 listopada klienci centrum handlowego będą mogli wziąć udział w konkursach i mini eventach. Przewidziane zostały dla nich atrakcje i niespodzianki rzeczowe. Do akcji przyłączyli się również najemcy Bonarki, którzy w tym czasie będą przyciągać zainteresowanie klientów, oferując im zniżki i atrakcyjne rabaty cenowe.

Bonarka City Center została otwarta 21 listopada 2009 roku. Stanowi jeden z największych kompleksów handlowych w Małopolsce, zlokalizowany w krakowskiej dzielnicy Podgórze. Swoim klientom, oprócz propozycji ponad 270 sklepów i lokali usługowych, oferuje również szeroką ofertę na spędzenie wolnego czasu.
 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016