Marka Lancerto w CH Wileńska

– Konsekwentnie, od trzech lat, rozwijamy sieć sklepów Lancerto. W tym roku otworzyliśmy kilka nowych salonów, m.in. w CH Copernicus w Toruniu, a w grudniu otworzymy salon w CH Wileńska w Warszawie – wyjaśnia Tomasz Ciąpała, wiceprezes zarządu Lancerto SA. – Dla galerii handlowych staramy się być gwarancją lojalności klientów i zwiększenia ruchu w obiekcie oferując ciekawe wzornictwo oraz atrakcyjne ceny – dodaje. Na przyszły rok firma ma podpisanych już kilka umów najmu.

Lancerto to polska marka odzieżowa specjalizująca się w produkcji oraz dystrybucji klasycznej mody męskiej. Firma powstała w 2007 roku. Jednym z jej właścicieli są Zakłady Odzieżowe VIPO z Łańcuta, które szyją garnitury dla międzynarodowych marek i domów mody. Cała grupa zatrudnia blisko 300 osób, z czego 200 pracowników to cenieni krawcy z Łańcuta. Strategia Lancerto zakłada stworzenie własnej sieci sprzedaży detalicznej, skupionej w 19 największych miastach Polski. Kolekcje Lancerto sprzedawane są w Polsce, Litwie, Łotwie oraz Estonii.

Lancerto reklamuje się jako nowoczesna polska marka klasycznej mody męskiej. Specjalizuje się w tworzeniu własnej kolekcji garniturów, projektowanych przez młodych europejskich projektantów, które szyte są głównie z naturalnych tkanin w bardzo krótkich seriach. W salonach Lancerto klienci mogą liczyć na doradztwo przy wyborze garniturów i dodatków. Salony Lancerto oferują pełen asortyment mody męskiej: garnitury, smokingi, marynarki, spodnie, buty, kurtki, swetry, paski, spinki, szale, parasole, akcesoria ślubne (kamizelki i muszniki).
 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016