Intermarché stawia na centra handlowe

Sieć chce zaistnieć w centrach handlowych

Sieć chce zaistnieć w centrach handlowych

Po otwarciu swojego pierwszego supermarketu w centrum handlowym – w wałbrzyskiej Galerii Victoria, sieć Intermarché kontynuuje przyjętą strategię rozwoju. Wiadomo już, że nowy sklep tej sieci pojawi się w Galerii Leszno, która zostanie oddana do użytku w drugim kwartale 2011 r. Supermarket zajmie powierzchnię ponad 2 tys. mkw.

– W ostatnim czasie podpisaliśmy również umowę z Rank Progress SA na wynajem powierzchni pod Intermarché w Galerii Twierdza w Zamościu. Ponadto prowadzimy rozmowy z kolejnymi partnerami w sprawie obecności naszych sklepów w centrach handlowych. Liczymy, że efekt tych rozmów przełoży się na kolejne otwarcia Intermarché w tego typu obiektach – podkreśla Daniel Prałat, dyrektor generalny Intermarché.

Grupa Muszkieterów jest zrzeszeniem ponad 170 niezależnych polskich przedsiębiorców, zarządzających supermarketami spożywczymi Intermarché oraz supermarketami typu „dom i ogród” Bricomarché. Sieć handlowa Grupy Muszkieterów liczy obecnie ok. 150 supermarketów Intermarché oraz ok. 70 sklepów Bricomarché. W 2009 r. jej obroty przekroczyły 3,27 mld zł. Rozwojem obu sieci kieruje spółka ITM Polska. Plany strategiczne Grupy zakładają ekspansję sieci głównie w małych i średnich miejscowościach, o wielkości do 70 tys. mieszkańców.
 

Reklama

Galeria Jurajska