PGS: 20 nowych sklepów w 2010 r.

Grupa planuje otworzyć w tym roku jeszcze 15-25 marketów

Grupa planuje otworzyć w tym roku jeszcze 15-25 marketów

Polska Grupa Supermarketów, w skład której wchodzą sieci Top Market, Delica i Minuta8, liczy obecnie ponad 200 placówek. Tylko w tym roku sieć uruchomiła 20 nowych lokalizacji. To dwa razy więcej niż w roku ubiegłym, gdy PGS powiększyła się o 10 sklepów o średniej powierzchni 260 mkw. Do końca roku Grupa planuje otworzyć jeszcze 15 – 25 nowych marketów.

PGS zamierza jeszcze w tym roku przyłączyć do sieci kolejnych partnerów. – Chcemy pozyskać nowych udziałowców. Jesteśmy w trakcie zaawansowanych rozmów z zainteresowanymi podmiotami. Wyniki tych negocjacji powinniśmy poznać za kilka tygodni – zapowiada Barbara Wagner – Kołodziejczak, prezes Polskiej Grupy Supermarketów.

Polska Grupa Supermarketów (PGS) jest organizacją niezależnych detalistów branży spożywczej, skupiającą rodzimy kapitał. Powstała z inicjatywy Warszawskiej Grupy Supermarketów i obecnie zrzesza ponad 200 sklepów. Trwają przygotowania do przyjęcia kolejnych placówek. W odróżnieniu od innych tego typu sieci członkowie PGS nie są połączeni kapitałowo, będąc przy tym niezależnymi partnerami handlowymi, tworzą wspólną platformę zakupową.

Polska Grupa Supermarketów w 2008 roku. W 2009 roku obroty sieci wyniosły ok. 1,04 mld.
 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016