Otwarcie CH Molo już za trzy tygodnie

Rozbudowa galerii Piast, jednego z najstarszych kompleksów handlowych w Szczecinie dobiega końca. Dotychczasowa powierzchnia centrum – ok. 25,5 tys. mkw, zwiększy się do ponad 28 tys. mkw. Otwarcie odnowionego obiektu, który przyjmie nazwę CH Molo, odbędzie się 25 listopada.

W nowym centrum handlowym przybędzie kilkanaście nowych sklepów znanych marek. W ostatnich tygodniach do grona najemców dołączyli m.in. salon jubilerski Apart (105 mkw.), perfumeria Douglas (259 mkw.), salon obuwniczy Deichmann (442 mkw.) oraz Księgarnia Matras (276 mkw.). W galerii pojawią się także: H&M, Cubus, New Yorker, Reserved, Gatta, Orsay, Tally Weijl i Triumph.

Przedstawiciele ING Real Estate Investment Management, reprezentujący właściciela centrum, zapewniają, iż Molo zyska w przyszłości jeszcze jeden duży odzieżowy sklep znanej zachodniej sieci. Nie zdradzają na razie jego nazwy. Za proces komercjalizacji odpowiedzialna jest firma DTZ.

Centrum Handlowe Piast rozpoczęło swoją działalność 22 listopada 2000 roku będąc jednym
z pierwszych kompleksów handlowych w mieście. W ciągu roku odwiedzane jest przez blisko
4 mln klientów ze Szczecina i okolicznych miejscowości. Obiekt obecnie kończy proces rozbudowy i zmienia się w Centrum Handlowe Molo.

Dotychczasową powierzchnię centrum zajmowały głównie trzy duże sklepy: Media Markt (sprzęt RTV i AGD), Carrefour (hipermarket spożywczy) oraz Komfort (artykuły wyposażenia i wykończenia wnętrz). W galerii Molo oprócz wyżej wymienionych salonów funkcjonować będzie około 60 sklepów i punktów usługowych.
 

Reklama

Galeria Jurajska