Galeria Wisła: sprzedaż Kazar wzrosła o 15 proc.

Zdaniem Grzegorza Haydera, płocki rynek jest bardzo chłonny. Wiąże się to z wyższymi średnimi zarobkami mieszkańców na tle zarobków statystycznych Polaków. – Płoccy klienci są bardzo wymagający, cenią jakość i oryginalność. Właśnie do takich osób kierowane są produkty marki Kazar. W tym należy upatrywać sukcesu płockiego salonu – mówi.

Produkty Kazar są dostępne w 29 sklepach firmowych, oraz trzech salonach outletowych znajdujących się w największych miastach Polski. Sklep w Galerii Wisła jest jedynym punktem handlowym marki na terenie północnego Mazowsza. Został uruchomiony wraz z otwarciem płockiej galerii w listopadzie 2008 roku.

Galeria Wisła to pierwsze nowoczesne centrum handlowo-rozrywkowe regionu płockiego. Mieści ponad 120 sklepów i punktów usługowych. Ofertę Galerii uzupełnia kino, kręgielnia, kawiarnie i restauracje. Architektura obiektu to połączenie wysokiej jakości naturalnych materiałów wykończeniowych z nowoczesnymi i zaskakującymi rozwiązaniami we wnętrzu (szklana kopuła, przeszklone fragmenty dachu, winda panoramiczna, ekran wodny, wieża zegarowa). Projekt i funkcjonalność obiektu zostały docenione przez grono międzynarodowych ekspertów poprzez nominacje do nagród Shopping Center Forum Awards 2009 oraz EuropaProperty CEE Retail Real Estate Awards.
 

Reklama

Galeria Jurajska