Niemiecki Real testuje koncept drive-in

Nowa usługa polega na tym, że klienci kupujący produkty online na stronie Real-drive.de, mogą odebrać towar w hipermarkecie już po dwóch godzinach od złożenia zamówienia. Jak na razie usługa ta jest wprowadzona tylko w jednej placówce, zlokalizowanej w miejscowości Isernhagen. Jeśli nowy koncept zyska uznanie klientów, zostanie wdrożony w pozostałych niemieckich sklepach tej sieci.

Sieć hipermarketów Real należy do Metro Group – drugiego, co do wielkości w Europie i trzeciego na świecie, koncernu handlowego zatrudniającego 250 tys. pracowników. W Polsce koncern reprezentowany jest przez: Real, Makro Cash & Carry, Media Markt i Saturn. Sieć hipermarketów Real powstała w Niemczech w 1992 r. Na mapie firmy są m.in.: Niemcy, gdzie Real posiada 342 placówki i jest największą siecią handlu detalicznego, Polska, Turcja ( Real pojawił się w 1998 r. a teraz ma 11 sklepów), Rosja, na terenie, której w ciągu jednego roku uruchomiono 10 hipermarketów Real oraz Rumunia (pierwszy Real powstał w 2006 r., a dziś znajduje się tam już 14 hipermarketów). Real posiada łącznie 427 obiektów.

Obecnie w Polsce działa ponad 50 hipermarketów Real, gdzie pracuje obecnie 13,5 tys. osób. Sieć Real powstała w Polsce pod koniec 1995 roku. Sprzedaż prowadzona jest w 36 miejscowościach i 14 województwach. Asortyment tworzy 45 tys. artykułów spożywczych i przemysłowych.
 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016