NG2 zwiększa sprzedaż o ponad 12 proc.

Lepiej niż przed rokiem przedstawiają się także wyniki spółki za okres styczeń – październik. Od początku roku firma zanotowała przychody w wysokości 864,6 mln zł. To wynik lepszy o 9,2 proc. od osiągniętego w analogicznym okresie 2009 roku.

Z kolei przychody ze sprzedaży detalicznej za miesiąc październik wyniosły 144,4 mln zł i były wyższe od osiągniętych w październiku roku ubiegłego o 9,8 proc. Natomiast wskaźnik ten za okres styczeń – październik wyniósł 768,2 mln zł i był wyższy o 14,5 proc. w stosunku do tego samego okresu 2009 roku.

Grupa NG2 działa na rynku sprzedaży detalicznej obuwia i jest znaczącym producentem w Polsce. Spółka NG2, z siedzibą w Polkowicach, jest notowana na Warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych od 2004 roku. Strategia dywersyfikacji marki znajduje odzwierciedlenie w trzech autonomicznych kanałach dystrybucji poprzez salony firmowe CCC, sklepy obuwnicze BOTI oraz sieć butików QUAZI. Według stanu na koniec sierpnia 2010 roku Grupa NG2 dysponowała siecią 703 placówek sklepowych, w tym: 267 salonów CCC, 41 salonów CCC w Republice Czeskiej, 48 butików Quazi, 222 sklepów Boti, salonów franczyzowych CCC 62 i 63 sklepów franczyzowych Boti. Spółka posiada łącznie 67 zarejestrowanych marek towarowych – najbardziej popularną marką sprzedawaną przez Grupę NG2 jest marka Lasocki.
 

Reklama

Galeria Jurajska