Tesco, Biedronka i Carrefour w czołówce

W pierwszej dziesiątce rankingu znalazły się również Bieronka (79,41 ptk.), Carrefour (78,63 ptk.), Auchan (75,39 ptk.), Kaufland (73 ptk.), Real (70,83 ptk.), Intermarche (70,72 ptk.), Żabka (70,61 ptk.), E.Leclerc (70,15 ptk.).

Zmiany na liście rankingowej w ogólnym zestawieniu pojawiają się w drugiej dziesiątce. Sieć Stokrotka wskoczyła o jedną pozycję do góry (z miejsca 16 na 15), prześcigając E.Leclerc. Podobna sytuacja dotyczy Lewiatana, który pokanał Delikatesy Centrum i znalazł się na 17 miejscu.

Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych co miesiąc sporządza firma Kondej Marketing. Analiza dokonywana jest na podstawie oceny sieci sklepów spożywczych w skali od 1 do 10 punktów w każdej z 15 kategorii. Ocenie podlegają hipermarkety (w październiku br. najlepiej wypadło Tesco), supermarkety (Intermarche), sklepy convenience (Żabka), sklepy dyskontowe (Biedronka), małe, średnie i duże sklepy spożywcze (Delikatesy Centrum należące do Grupy Eurocash).

Kondej Marketing jest firma zajmującą się marketingiem, organizacją sprzedaży oraz zarządzaniem handlem. Od 2004 roku na zlecenie światowych agencji badawczych prowadzi również analizy rynkowe w poszczególnych sektorach polskiego handlu.
 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016