Wojas notuje znaczy wzrost sprzedaży

Jeszcze wyższy skok sprzedaży Wojas notuje w okresie styczeń – październik. Od początku roku wielkość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży wyniosła ok. 99,53 mln zł i była wyższa o 35,1 proc. od przychodów osiągniętych w analogicznym okresie 2009 r.

Wojas stale rozwija sieć swoich sklepów, których ma już około stu w całym kraju. Producent obuwia otworzy wkrótce dwa kolejne salony firmowe. Placówki powstaną w krakowskim centrum handlowym Zakopianka i we wrocławskiej galerii Borek. Otwarcie obu sklepów nastąpi w połowie listopada.

Przedsiębiorstwo Wojas powstało na terenach dawnych Nowotarskich Zakładów Przemysłu Skórzanego Podhale. Do 2007 roku funkcjonowało pod nazwą Zakłady Produkcyjno-Handlowe Wojas, które w całości zostały wniesione w postaci aportu do spółki akcyjnej Wojas. Firma początkowo zatrudniała kilkanaście osób, które produkowały kilkadziesiąt tysięcy par obuwia skórzanego rocznie. Teraz zatrudnia ok. 500 pracowników i wytwarza ponad 550 tys. par butów. Pierwszy sklep firmowy Wojas został otwarty w 1990 roku. W 1997 roku powstała spółka Wojas Trade, która przejęła istniejące sklepy firmowe i aktywnie rozbudowywała sieć.

Obecnie buty z marką Wojas można kupić w sieci ok. 100 sklepów firmowych w całej Polsce oraz w dziewięciu placówkach na Słowacji. Wszystkie sklepy są własnością Wojas Trade i Wojas Slovakia, które należą do spółki Wojas.
 

Reklama

Galeria Jurajska