Intersport: w październiku spadek o 1,8 proc.

Lepiej wyniki finansowe Intersportu prezentują się w okresie styczeń – październik. Od początku roku spółka osiągnęła obroty na poziomie blisko 179,52 mln zł. A to oznacza wzrost o 4,2 proc. w stosunku do analogicznego okresu ubiegłego roku, kiedy to przychody Intersportu wyniosły ok. 172,32 mln zł.

Tegoroczne październikowe wyniki, choć słabsze niż przed rokiem, są lepsze niż osiągnięte we wrześniu tego roku. Przypomnijmy, że przychody ze sprzedaży osiągnięte przez Intersport we wrześniu wyniosły ok. 12,7 mln zł, czyli o ok. milion złotych mniej niż w październiku.

Grupa Intersport jest organizacją zajmującą się detaliczną sprzedażą artykułów sportowych. W ponad 30 krajach znajduje się 5 tys. sklepów z tym logo. Ponad 80 proc. przychodów Grupy generowanych jest na rynku europejskim (uwzględniając Rosję), co przekłada się na około 17 proc. udział w tym rynku. W Polsce salony Intersport znajdują się m.in. w warszawskiej Arkadii i Złotych Tarasach, CH Borek we Wrocławiu, Galerii Jurajskiej w Częstochowie oraz w łódzkiej Manufakturze.

Intersport systematycznie rozwija sieć w Polsce. Dzięki ekspansji na nowe obszary, spółka chce poszerzać rynek zbytu i dotrzeć z ofertą do nowego grona klientów. W tym roku chce m.in. otworzyć nowy sklep wielkopowierzchniowy w Zakopanem.
 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016