Kaufland zamówił makarony za 11 mln zł

Na mocy umowy podpisanej 5 listopada pomiędzy firmą Makarony Polskie a siecią Kaufland (Kaufland Polskie Markety, Kaufland Česká Republika, Kaufland Slovenská Republika, Kaufland Romania), producent dostarczy do sklepów makarony pod marką sieci Kaufland. Ustalono stałe nowe warunki cenowe kontraktu, które obowiązywać będą w okresie od 15 listopada 2010 roku do 31 października 2011 roku. Szacunkowa wartość umowy w tym okresie wyniesie ok. 11 mln zł.

Łączna szacunkowa wartość obrotów w ramach umów obowiązujących obecnie pomiędzy Grupą Makarony Polskie, a podmiotami powiązanymi funkcjonującymi w ramach Grupy Kaufland wynosi ok. 14 mln zł rocznie. W ramach wszystkich obowiązujących kontraktów Makarony Polskie dostarczają do sieci Kaufland makaron pod marką Sorenti i Abak oraz pod marką własną firmy Kaufland, a także dania gotowe pod marką Stoczek oraz pod marką sieci Kaufland.

Spółka Kaufland należy do dziesięciu największych przedsiębiorstw handlowych w Europie. Działalność firmy koncentruje się na branży sklepów wielkopowierzchniowych. Przedsiębiorstwo powstało w 1984 roku w Niemczech. W roku 1998 pojawił się pierwszy sklep poza granicami kraju, w czeskim Kladnie, a w 2001 roku sieć zagościła na stałe w Polsce. Obecnie Kaufland ma sklepy w Polsce, Czechach, Słowacji, Rumunii, Chorwacji oraz Bułgarii.
 

Reklama

Galeria Jurajska