Media Markt chce podbić Chiny

Pierwszy flagowy supermarket sieci Media Markt w Chinach otworzy swoje drzwi na Huaihai Road w Szanghaju. Sklep będzie się skladał z kilku części: dwóch działów telewizyjnych, nowoczesnego działu hi-fi, pomieszczenia relaksacyjnego z fotelami do masażu oraz z obszaru o powierzchni 3,2 tys. mkw. do prezentacji urządzeń gospodarstwa domowego.

Łączna powierzchnia sklepu wyniesie około 13 tys. mkw. ima zapewnić klientom idealną przestrzeń do prezentowania i wyjaśniania funkcji innowacyjnych produktów i nowych technologii. W placówce dostępne będą również łatwe w obsłudze komputery służące do szybkiego drukowania zdjęć oraz pobierania muzyki, gier, dzwonków i innych treści na telefon komórkowy.

Media Markt to sieć specjalistycznych marketów elektronicznych, oferujących sprzęt komputerowy i fotograficzny, artykuły RTV i AGD, płyty, kasety i filmy oraz różnorodne akcesoria elektroniczne. Markety sieci funkcjonują jako placówki wolno stojące bądź w strukturach centrów handlowych. W Polsce działają 42 sklepy Media Markt. Sieć należy do Metro Group, która w Polsce prowadzi 137 wielkopowierzchniowych placówek handlowych w ramach czterech sieci: Makro Cash & Carry, Real, Media Markt oraz Saturn.

Reklama

Galeria Jurajska