Marka F&F powstała w celu stworzeniu nowego kanału sprzedaży odzieży, poza systemem oferowanym w marketach Tesco. F&F oferuje odzież zarówno damską, jak i męską. W przyszłości planuje poszerzyć asortyment o kolekcję dziecięcą.

– Na otwarcie pierwszego sklepu F&F poszukiwaliśmy atrakcyjnej lokalizacji. Centrum handlowe Palladium mieści się tuż przy najpopularniejszej praskiej ulicy handlowej Na Příkopě i jest odwiedzane zarówno przez wielu czeskich klientów, jak i turystów. Sukces pierwszego sklepu pozwoli na ekspansję marki w innych regionach kraju i poza Czechami – powiedział Jonathan Hallett, partner zarządzający Cushman & Wakefield w Czechach i Słowacji.

F&F wprowadziła kilka asortymentów odzieży. Na przykład linia F&F Black oferuje ubrania na formalne okazje, a F&F True – odzież w dużych rozmiarach. Sklep o łącznej powierzchni ponad 500 mkw. znajduje się na pierwszym piętrze centrum handlowego Palladium. W pierwszym tygodniu działalności przyniósł przychody ze sprzedaży w wysokości ponad 1,1 mln koron czeskich. W pierwszych czterech dniach otwarcia dokonano tu 1968 transakcji.

Pierwszy sklep pod nazwą Tesco powstał w 1929 roku w londyńskiej dzielnicy Edgware. Obecnie Tesco jest jedną z trzech największych międzynarodowych sieci detalicznych. Początkowo firma zajmowała się sprzedażą żywności, ale rozszerzyła swoją ofertę również na odzież, sprzęt elektroniczny i samochody. Obecnie w Polsce pod marką Tesco działa 336 sklepów o łącznej powierzchni 701 697 mkw., 26 stacji benzynowych oraz trzy centra dystrybucyjne. Do sieci Tesco należy ponadto 30 supermarketów Savia.

Cushman & Wakefield jest firmą świadczącą usługi doradcze na rynku nieruchomości komercyjnych. Została założona w 1917 r. i obecnie zatrudnia ponad 13 tys. pracowników w 231 biurach w 60 krajach.