IKEA otworzy centrum księgowe w Poznaniu

Nowe centrum księgowo – płacowe Business Service Centre IKEA wynajęła powierzchnię biurową w poznańskim kompleksie biurowym Malta Office Park. Jak przekonują polscy przedstawiciele sieci, centrum rozpocznie działalność na małą skalę wiosną przyszłego roku. Na początku zatrudnienie znajdzie tu ok. 30 osób. Ale IKEA planuje w przyszłości poszerzenie zasięgu działania poznańskiego centrum.

– Business Service Centre będzie obsługiwać polskie spółki. Docelowo, w późniejszym okresie, dojdą też operacje z wybranych krajów europejskich – informuje Karolina Horoszczak, rzecznik prasowy Grupy IKEA w Polsce.

IKEA w Polsce posiada obecnie osiem sklepów, które rocznie odwiedzane są przez około 16 milionów klientów. W Jarostach koło Piotrkowa Trybunalskiego posiada również regionalne Centrum Dystrybucji, które obsługuje sklepy IKEA w Polsce, Czechach, Rumunii, Słowacji i na Węgrzech. Biuro Zakupów współpracuje z producentami mebli i artykułów wyposażenia wnętrz w regionie Europy Centralnej, dostarczając meble i artykuły wyposażenia wnętrz do sieci IKEA na całym świecie.

IKEA poprzez firmę Inter IKEA Centre Polska przygotowuje, realizuje i kompleksowo obsługuje własne inwestycje komercyjne. IICP jest właścicielem siedmiu centrów handlowych: w Gdańsku, Łodzi, Poznaniu, Wrocławiu, Katowicach oraz dwóch w Warszawie.
 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016