Czy Gino Rossi sprzeda markę Simple?

Oferta wstępna na zakup wszystkich akcji Simple Creative Products wpłynęła do właściciela marki – Grupy Gino Rossi 5 listopada. Proponowana cena za przejęcie marki odzieżowej opiewa na 90 mln zł. Czy władze Gino Rossi zgodzą się na takie warunki? Decyzję zarządu i opinię rady nadzorczej w tej sprawie, poznamy do 25 listopada.

Gino Rossi zarządza modowym markami: Gino Rossi i Simple Creative Products. W ofercie Grupy Gino Rossi znajduje się obuwie damskie i męskie, torebki i akcesoria skórzane oraz odzież damska. Dwa razy w roku, wiosną i jesienią, w sklepach pojawia się nowa kolekcja. Sieć sprzedaży Gino Rossi obejmuje ponad 100 salonów firmowych w Polsce i za granicą.

Simple Creative Products to jedna z czołowych marek na polskim rynku odzieży damskiej. Sieć sprzedaży liczy obecnie 42 salony firmowe, które znajdują się zarówno w kraju, jak i za granicą.

Pod koniec maja br. zaszły zmiany w radzie nadzorczej spółki. W jej skład został powołany Sławomir Strycharz i Maciej Fedorowicz (wcześniej wiceprezes zarządu spółki). Odwołani ze swoich stanowisk zostali Luca Luzzi i Gherardo Iannelli.

Strategia grupy zakłada dalszy rozwój w oparciu o silne marki sektora modowego, maksymalizację efektywności działania grupy oraz rozbudowę portfela brandów o kolejne atrakcyjne, komplementarne w stosunku do posiadanych marki.

Zysk spółki Gino Rossi w I półroczu 2010 wyniósł 0,7 mln zł netto. W analogicznym okresie 2009 r. firma poniosła stratę w wysokości 6 mln zł. Prognozy spółki na ten rok zakładają wypracowanie 5,7 mln zł skonsolidowanego zysku netto przy przychodach na poziomie 176,88 mln zł.
 

Reklama

Galeria Jurajska