Obecnie trwają prace projektowe. –  Zmiana wizerunku food courtu stanowi część naszej strategii rekomercjalizacji centrum – mówi Anna Różańska-Baca, negocjator w firmie King Sturge, która prowadzi rekomercjalizację Galerii Przymorze. – Strefa restauracyjna jest jedną z istotniejszych przestrzeni galerii, w której klienci mogą odpocząć w przerwie między zakupami i zrelaksować się. Prowadzimy właśnie rozmowy z kilkoma nowymi operatorami gastronomicznymi, których obecność znacznie wzbogaci ofertę naszej galerii. Przygotowywany obecnie projekt nowego food courtu ma również na celu uatrakcyjnienie tego miejsca pod kątem eventów – dodaje.

Nowa przestrzeń restauracyjna w formie rotundy ma być miejscem służącym klientom galerii do relaksu oraz spotkań z bliskimi i przyjaciółmi przy pysznym jedzeniu. Będzie ona również pełniła funkcję rozrywkową, ponieważ tam właśnie odbywać się będą eventy.

W ramach strategii rekomercjalizacji prowadzone są jednocześnie zaawansowane negocjacje z przedstawicielem branży elektronicznej oraz drogerią. W tym roku w galerii pojawiło się już 10 nowych najemców: Decathlon, Empik, Rossmann, Takko, Kino5D, Fitness Klub Calypso, Reserved, reKids, pralnia Biała Róża oraz zegarmistrz Brylowski.