PayPass w perfumeriach Douglas

Dzięki karcie PayPass klienci sieci Douglas mogą płacić za zakupy bez konieczności przekazywania karty sprzedawcy i podawania kodu PIN czy składania podpisu – wystarczy zbliżyć kartę lub inne urządzenie np. telefon czy zegarek do specjalnego czytnika. W przypadku zakupów na kwoty przekraczające 50 złotych, płatność z użyciem karty PayPass przebiega również zbliżeniowo, tylko wymagane jest potwierdzenie transakcji kodem PIN.

– Wdrożenie rozliczeń bezgotówkowych w technologii MasterCard PayPass wpisuje się w naszą strategię budowania nowoczesnej sieci sprzedaży, łączącej klasyczny handel i nowe technologie – dodaje Michał Gajkowski, prezes Douglas Polska.

Wprowadzenie akceptacji technologii zbliżeniowej w sieci Douglas to kolejny etap realizowanej polityki budowania sieci akceptacji kart bezstykowych eService. – Płatności dokonywane kartami contactless znacznie skracają czas transakcji i stanowią wygodną alternatywę dla płatności gotówką – przekonuje Arkadiusz Kazanecki, kierownik Biura Marketingu i PR eService.

Sieć Douglas działa w Polsce od 2001 roku. Aktualnie oferta perfumerii Douglas dostępna jest w 40 miastach i ponad 80 salonach, których łączna powierzchnia przekracza 20 tys. mkw.
 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016