Redan rozwija również sieć sprzedaży pozostałych swoich marek a także rozszerza zagraniczną działalności Grupy.

Nowy salon Top Secret&Friends znajduje się w Centrum Handlowym Targówek w Warszawie. Jego aranżacja nawiązuje do stylistyki proponowanej we wszystkich salonach multibrandowych. Wystrój ułatwi klientom odnalezienie w nowym miejscu konkretnych kolekcji i działów mody. – W modowym sektorze działalności Grupy koncentrujemy się na otwieraniu sklepów multibrandowych Top Secret&Friends. Koncepcja ta została bardzo pozytywnie przyjęta przez klientów, a w ujęciu biznesowym poprawia efektywność wykorzystania powierzchni handlowej – powiedział Piotr Kulawiński, prezes zarządu Redan SA.

Salony Top Secret&Friends, działające w nowoczesnej formule multibrandu, znajdują się m.in.
w centrach handlowych w Krakowie, Łodzi i Poznaniu. Ich łączna powierzchnia wynosi 6 632 mkw. Otwarcie trzeciego warszawskiego salonu jest elementem konsekwentnie realizowanej przez Redan strategii rozwoju. Zakłada ona koncentrację na rozwoju sieci multibrandów, wysoką dynamikę wzrostu sprzedaży oraz poprawienie rentowności. Otwarcie w stolicy kolejnego sklepu Top Secret&Friends jest także rezultatem bardzo dobrych wyników, jakie osiągają dwa pierwsze multibrandy w Warszawie – w centrach handlowych Reduta i Wola Park. Sklepy te notują wysoki wskaźnik wejść klientów, jak również wolumen sprzedaży. Już wkrótce otwarte zostaną kolejne sklepy multibrandowe spółki m.in. w: Płocku (Galeria Mosty), Bytomiu (Galeria Handlowa Agora), Sieradzu, Nowym Targu oraz Bochni. Plan Grupy Redan na rok 2010 zakłada uruchomienie 30 sklepów Top Secret&Friends. Do końca października w Polsce zostały już otwarte 24 salony, co zgodnie z prognozami stanowi 80 proc. planu otwarć założonych do końca br.

Poza salonami multibrandowymi Grupa Redan rozwija także sieć salonów monobrandowych marek Top Secret i Troll. W okresie ostatnich trzech miesięcy zostały uruchomione cztery nowe sklepy.

Redan konsekwentnie rozwija także swoją zagraniczną działalność. Na Ukrainie uruchomionych zostało 20 lokalizacji, w tym w bieżącym roku osiem sklepów franczyzowych. Do końca 2010 roku Redan planuje uruchomienie następnych sześciu sklepów. Trzy placówki powstaną na Ukrainie, będą to sklepy Troll, Top Secret oraz Top Secret&Friends, kolejne zostaną uruchomione w Rosji i będą to dwa monobrandy Top Secret i jeden multibrand Top Secret&Friends. Nowo otwarte na terenie Rosji salony będą stanowić pierwsze placówki Redan w tym kraju.

Sektor modowy Redan w Polsce i za granicą liczy obecnie 205 salonów mono i multibrandowych (własnych i franczyzowych). Zarząd spółki zakłada, że do końca 2010 roku wielkość sieci w sektorze fashion, w kraju i za granicą zwiększy się do 216 placówek.