Pierwszy sklep KappAhl w Polsce powstał w 1999 roku. Obecnie skandynawska marka posiada około 40 salonów na terenie naszego kraju. Na lokalizacje najchętniej wybiera galerie i parki handlowe.

KappAhl oferuje asortyment odzieży i dodatków dla kobiet, mężczyzn i dzieci. Wszystkie ubrania marki są projektowane przez własnych projektantów.

Europa Centralna jest największym projektem firmy Helical Poland, łączącym ideę galerii i parku handlowego. Pierwszy etap inwestycji obejmuje 67 tys. mkw. powierzchni handlowej netto. Profil projektu, jego lokalizacja (tuż obok największego skrzyżowania autostrad w Europie Środkowej), zasięg oddziaływania zdaniem inwestorów wprowadza nową koncepcję handlową na polski rynek centrów handlowych.

Do najemców Europy Centralnej należą już: Tesco (Extra), Castorama, Media Expert, H&M, Reserved, Rossmann, Kakadu, Super-Pharm, Apart. Prace przygotowawcze na terenie inwestycyjnym i połączenia drogowe są na etapie ukończenia. Generalny Wykonawca projektu zostanie wybrany na początku 2011 roku. Otwarcie centrum Europa Centralna planowane jest na 2012 rok.

Za wynajem powierzchni odpowiedzialny jest inwestor – zespół Helical we współpracy z firmą King Sturge i Colliers International.