Działania reklamowe zostały zaplanowane na okres od 11 listopada do 12 grudnia 2010.
Reklamy 30” i 15” zostaną wyemitowane w stacjach telewizyjnych : TVP1, TVP2, TVN, Polsat, TVN7, TV4, Discovery oraz w stacjach tematycznych. Do oznaczenia akcji we wszystkich punktach sprzedaży wykorzystane zostały materiały POS: bannery, plakaty i lokalne billboardy. Komunikacja będzie prowadzona również na serwisach społecznościowych.

Na potrzeby kampanii spoty reklamowe zostały wzbogacone o element promocyjny pod hasłem „Dywan shaggy w prezencie”. Promocja skierowana jest do osób, które planują w najbliższym czasie zakup dywanu. Do końca grudnia w Komforcie kupując jeden dywan za minimum 290 zł, drugi będzie można otrzymać w prezencie.

– Święta to tradycyjnie czas, kiedy myślimy o dekoracji wnętrza. Chcemy zachęcić klientów do zakupu dywanów w naszych sklepach i jednocześnie nagrodzić ich świątecznym upominkiem, który mogą zatrzymać dla siebie lub podarować bliskim pod choinkę – mówi Anna Heimberger, dyrektor ds. marketingu Sklepów Komfort SA.

 

Jest to już trzecia w tym roku odsłona kampanii „Komfort wyboru”, której celem jest pokazanie Komfortu jako marki przyjaznej wszystkim konsumentom, oferującej szeroki wybór paneli, podłóg drewnianych, wykładzin, drzwi i dywanów.

Sklepy Komfort rozpoczęły działalność w 1992 roku, kiedy czterech rodzimych przedsiębiorców powołało do życia markę Komfort. Obecnie właścicielem spółki jest fundusz Enterprise Investors. Firma prowadzi ogólnopolską sieć ponad 140 specjalistycznych sklepów.

Firma zatrudnia 1150 pracowników, jej sklepy zajmują w sumie 57 tys. mkw. powierzchni handlowej, a roczny wolumen sprzedaży pokryć podłogowych wynosi 11,5 mln mkw. Sieć notuje 10 mln odwiedzających rocznie.