Nowa koncepcja poznańskiego Deptaka

Budowa galerii pochłonie 135 mln zł

Budowa galerii pochłonie 135 mln zł

Koncepcję przygotowały wspólnie firmy Retail Concept oraz pracownia architektoniczna RKW na zlecenie inwestora firmy Deptak Project P2.

Deptak powstanie w ścisłym centrum miasta, przy ulicy Półwiejskiej, która przekształciła się w najbardziej prestiżową ulicę handlową Poznania. Dla funkcji handlowych przewidziano około 7 tys. mkw. na trzech poziomach. Ponad powierzchnią handlową, na kolejnych kondygnacjach, zaplanowano parkingi oraz powierzchnie biurowe. Najemcy będą mieli do swojej dyspozycji lokale dwupoziomowe doskonale sprawdzające się w formule „high street retail”.
 
Koncepcja spotkała się z dużym zainteresowaniem ze strony najemców, co pokazują także badania popytu wykonane przez Retail Concept wśród potencjalnych operatorów handlowych. Jako plusy inwestycji podkreślano znaczenie ulicy Półwiejskiej, wokół której skoncentrowane są ważne obiekty handlowe, biurowe i rozrywkowe Poznania: Stary Browar, Kupiec Poznański, Andersja, Multikino oraz praktycznie brak dostępnych lokali handlowych o powierzchni powyżej 500 mkw. w centrum miasta.

– Obiekt, jakim jest Deptak, doskonale wpisuje się w aktualne trendy związane z otwieraniem przez najemców lokali w formule high street – podkreśla Beata Kijowska reprezentująca zarząd inwestora. – Z powodu kryzysu wstrzymanych zostało wiele inwestycji, dlatego też firmy poszukują atrakcyjnych lokalizacji dla swoich sklepów w centrach miast. Sprawdzają się one doskonale pod względem handlowym, a także wzmacniają wizerunek marki znacznie lepiej niż lokalizacja wewnątrz centrum handlowego. Deptak doskonale spełnia te wymagania – dodaje.
 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016