W Maximusie pojawił się elektroniczny outlet

Klienci centrum Maximus będą mogli wybierać spośród szerokiej gamy sprzętu RTV i AGD w cenach nawet do 70 proc. niższych od cen rynkowych. – Outlet elektroniczny to kolejna propozycja dla klientów odwiedzających Centrum Maximus, którzy poszukują dobrych okazji zakupowych – podkreśla Zmira Yankovich z Sybilgroup, właściciela Centrum Handlowego Maximus.

Dla wszystkich klientów, którzy odwiedzą centrum Maximus i ITC Electronics, czekają specjalne promocje np. odkurzacz bezworkowy, mini wieża i mikrofalówka w promocyjnej cenie 59,99 zł.

Centrum Maximus funkcjonuje od 2005 roku na rynku produktów mody i stylu życia, w tym głównie odzieży, obuwia i galanterii. Od tego czasu zdobyło ugruntowaną renomę jednego z liderów w branży centrów hurtowo – detalicznych pod względem bogactwa, jakości i ceny oferty, stając się jedną z największych galerii handlowych w Centralnej Europie. Centrum odwiedzają właściciele sklepów z odzieżą, obuwiem i akcesoriami z kraju i zagranicy, także zwykli klienci szukający w sklepach outletowych znanych marek w niskiej cenie. Miesięcznie centrum odwiedza ponad 400 tysięcy osób i ponad 6 000 klientów hurtowych za wschodniej granicy.

Wg FootFall Index Polska mierzącym tygodniową frekwencję w centrach handlowych w Polsce we wrześniu 2010 nastąpił 3,6 proc. wzrost liczby klientów Centrum Maximus względem analogicznego okresu 2009. Sierpień 2010 był jeszcze ciekawszym okresem plasującym Maximusa na satysfakcjonującym poziomie wzrostu o 3,9 – 5,3 proc. do roku ubiegłego. Właścicielem Centrum Maximus jest firma developerska Sybilgroup, specjalizująca się w inwestowaniu, rozwoju i zarządzaniu centrami handlowymi w Europie Środkowo Wschodniej.

Reklama

Galeria Jurajska