Douglas otwiera perfumerię internetową

Firma Douglas realizuje nową strategię – chce stworzyć nowoczesną sieć sprzedaży. Od listopada w 83 placówkach Douglas w całym kraju można płacić za zakupy kartami zbliżeniowymi w technologii MasterCard i Maestro PayPass. Ponadto sieć uruchomiła własny sklep internetowy. Jak przekonują władze firmy, to pierwsza w Polsce perfumeria internetowa, posiadającą pełną autoryzację dostawców.

– Internet i zaawansowane technologie z szeregiem korzyści dla klienta dają nam możliwość przyciągania ludzi, dla których liczy się szybkość, profesjonalna i nowoczesna obsługa – przekonuje Michał Gajkowski, prezes Douglas Polska.

Zgodnie z regulaminem nowego sklepu, zamówiony na stronie internetowej towar na terenie kraju jest dostarczany przez kuriera GLS w ciągu deklarowanych 6-7 dni roboczych od dnia wysłania z magazynu. Od wartości zamówienia 230 złotych przesyłka jest bezpłatna.

Początek koncernowi Douglas dała fabryka artykułów kosmetycznych w Hamburgu, założona w 1821 roku. Dziś marka Douglas znana jest w 21 krajach Europy oraz w Stanach Zjednoczonych. W Polsce Perfumerie Douglas istnieją już od 9 lat. Pierwsza perfumeria została otwarta w 2001 roku we Wrocławiu w Galerii Dominikańskiej. Otwarcia kolejnych perfumerii miały miejsce w największych miastach Polski. Aktualnie oferta sieci Douglas dostępna jest w 40 miastach i ponad 80 salonach.
 

Reklama

Galeria Jurajska