EMF kończy III kw. z 655,4 mln zł przychodów

Na poprawę wyników finansowych istotny wpływ miała lepsza dynamika sprzedaży sklepów LTL osiągająca 2,8 proc. Nie bez znaczenia okazała się również konsolidacja sprzedaży 89 sklepów otwartych w ostatnim roku.

Grupa EMF aktualnie posiada 687 sklepów, co przekłada się na 288,77 tys. mkw. powierzchni handlowej. W trzecim kwartale 2010 roku spółka otworzyła kolejne 23 placówki, 13 sklepów w tym okresie zostało zamkniętych.

„Procentowa marża brutto wzrosła rok do roku o jeden punkt procentowy do poziomu 43,4 proc. Rentowność grupy na poziomie EBITDA z działalności podstawowej wyniosła 4,6 proc. notując wzrost o 1,1 punktu procentowego w porównaniu do trzeciego kwartału 2009 roku. Wartościowo EBITDA przekroczyła poziom 30 mln zł co przełożyło się na 46,4 proc. wzrost w porównaniu do analogicznego okresu ubiegłego roku” – czytamy w komunikacie prasowym.

Grupa Empik Media&Fashion (Grupa EMF), notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie, jest wiodącym dystrybutorem produktów z kategorii: media i rozrywka, odzież, obuwie, zabawki i akcesoria dla dzieci oraz kursy językowe i kosmetyki. Grupę tworzą spółki o profilu operacyjno-handlowym oraz NFI Empik Media&Fashion SA jako spółka holdingowa.
 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016