Maximus ułatwia zakupy klientom indywidualnym

Od 6 listopada 2010 roku klienci centrum handlowego Maximus mogą robić zakupy w bardziej dogodnych godzinach. Teraz w weekendy placówka będzie otwarta do godz. 20.00. Nową formułę funkcjonowania już teraz wspierają intensywne działania promocyjne i reklamowe.

– Nowy model sprzedaży, łączący ofertę hurtową i detaliczną, staje się rzeczywistością dla całej branży – mówi Zmira Yankovich z firmy Sybilgroup. – Jako lider centrów hurtowo-detalicznych wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom klientów indywidualnych i rynku, dlatego realizujemy nową strategię działania i funkcjonowania naszego centrum – wyjaśnia.

Dodaje przy tym, że firma dostrzega stały wzrost zainteresowania klientów centrum Maximus, zwłaszcza w okresie kryzysu gospodarczego, kiedy hasło: dobra jakość i przystępna cena przybiera na sile.

Aby spopularyzować nową formułę sprzedaży i przyzwyczaić klientów do wydłużonych godzin otwarcia, Maximus przygotował „maxi-promocje”. W weekendy między godziną 17.00 a 20.00 centrum kusi obniżkami cenowymi i prezentami. Dodatkowo w każdą niedzielę aż do 5 grudnia zostały zaplanowane przedstawienia teatralne dla dzieci. Firma przygotowała także kampanię outdoorową, plakaty na terenie centrum czy specjalnie oznakowane przystanki autobusowe na terenie Warszawy.
 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016