Nowa kampania promocyjna Forum Gliwice

Wykorzystując okazję targowych spotkań przedstawicieli branży handlowej na MAPIC 2010, Centrum Handlowe Forum Gliwice postanowiło właśnie w Cannes rozpocząć najnowsza kampanię promocyjną business to business, prowadzoną pod hasłem reklamowym „Machina do robienia pieniędzy”. Kampania przybiera oryginalną i zaskakującą formę. Targowe stoisko gliwickiej galerii podporządkowane jest idei „robienia pieniędzy”. Odwiedzający za pozostawioną wizytówkę otrzymują czekoladową monetę, mogą za pomocą rzutek ustrzelić gotówkę ukrytą w balonach lub uczestniczyć w specjalnych Money Games.

– Zaskakująca formuła naszego stoiska jest pomysłem na wyróżnienie się podczas targowej imprezy. Stoisko dobrze oddaje ideę naszego biznesu. W CH Forum staramy się działać w sposób nietuzinkowy, co w połączeniu z wysokiej klasy profesjonalizmem przynosi wymierny rezultat w postaci rosnących dochodów najemców. Uwiarygodnieniem nowego hasła są nasze bardzo dobre wyniki frekwencji i obrotów odnotowane w mijającym roku – komentuje Agnieszka Mielcarz, dyrektor Centrum Handlowego Forum.

Rozpoczęta na MAPIC 2010 kampania b2b będzie miała kontynuację w mediach branżowych, kampanii PR oraz wydaniu nowego folderu komercjalizacyjnego.
 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016