Gabor zastąpił markę Nord. Znajduje się w bezpośrednim sąsiedztwie sklepów Simple i Pull&Bear. W pobliżu rozlokowane są również marki Ochnik, Molton, Eva Minge i GaPa Fashion.

– Wprowadzenie sklepu Gabor wpisuje się w realizację ogłoszonej we wrześniu strategii marketingowej centrum Magnolia Park, której jednym z założeń jest uzupełnienie oferty o marki i sklepy z tzw. średniej i wyższej półki oraz marki ekskluzywne – tłumaczy Dominik Piwek, dyrektor ds. Marketingu i PR w Metro Group Asset Management. – Pojawienie się salonu Gabor nie zmieniło jednak udziału branż w centrum, ponieważ sklep zastąpił inną markę z kategorii obuwniczej. Ale co istotne, oferta Magnolii Park została uzupełniona o wyjątkową markę nieobecną do tej pory we Wrocławiu – wyjaśnia.

Gabor jest marką obuwniczą z pięćdziesięcioletnią tradycją. W asortymencie otwartego w Magnolia Park sklepu pojawiły buty eleganckie, młodzieżowe i sportowe.

Magnolia Park to regionalne centrum handlowe mieszczące się przy ul. Legnickiej we Wrocławiu. Na blisko 75 tys. mkw. działa ponad 230 sklepów, kawiarnie, restauracje, punkty usługowe, a także kino Helios, ścianka wspinaczkowa, salony fryzjerskie i studio kosmetyczne. Całkowita powierzchnia zajmowana przez centrum to 240 tys. mkw. Powierzchnia przeznaczona do wynajęcia to ponad 74,4 tys. mkw.