Handel potrzebuje nowoczesnych strategii

Pedro Martinho, Członek Zarządu Eurocash SA

Pedro Martinho, Członek Zarządu Eurocash SA

Stratedzy handlowi przywiązują ogromną wagę do dobrze pozycjonowanej, interaktywnej strony www, za pośrednictwem której prowadzony jest dialog z klientem, do portali społecznościowych, odpowiednich aplikacji na Facebooku, etc.

Otoczenie, w którym robimy zakupy, jest wybierane coraz bardziej świadomie, zatem nie do przecenienia jest atmosfera przy sprzedaży. Wygoda dokonywania zakupów, przejrzystość ekspozycji, komfort wyboru – wszystko to przedstawia niebagatelne znaczenie w coraz bardziej zabieganym społeczeństwie. Nie mniej istotne jest dostosowanie optymalnych dla klienta cen w stosunku do jakości, a także dbałość o różnorodność i dostępność asortymentu tak, by klient nie wyszedł ze sklepu rozczarowany, jako że podstawowe oczekiwanie klienta wobec zakupów to sukces i satysfakcja.

Staranie się o klienta, umiejętność zaspokajania jego coraz wyższych oczekiwań, wynikających z rosnącej świadomości i wielości wyboru, odpowiednie stargetowanie, a co za tym idzie – pozycjonowanie obiektu handlowego, optymalizacja ceny w stosunku do jakości – te i inne wyzwania stoją przed zarządcami obiektów handlowych. Marketing skoncentrowany na dialogu z konsumentem ulega coraz większemu doskonaleniu.
 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016