Pepco wprowadzi się do Galerii Rumia

Pepco ma w swojej ofercie 12 grup asortymentowych. W sklepach tej marki można znaleźć ok. 2 tys. produktów i 1,2 tys. nowości każdego sezonu. Na asortyment sieci w 45 proc. składa się odzież, w 40 proc. – artykuły przemysłowe, a w 15 proc. – artykuły sezonowe.

Sieć działa w myśl hasła: „Więcej za mniej…codziennie!”, co przekłada się na masową sprzedaż artykułów niespożywczych i oferowanie wszystkim klientom różnorodnych towarów po dyskontowych cenach. Lokal w Galerii Rumia jest kolejnym krokiem w długofalowym planie budowania sieci 400 sklepów na terenie Polski.

Galeria Rumia to wielofunkcyjne centrum handlowe. Na trzech poziomach handlowych znajduje się 90 lokali handlowo-usługowych. Na czterech poziomach parkingowych przygotowano blisko 500 miejsc postojowych. Największym najemcą obiektu są delikatesy Delima. Właścicielem galerii jest firma Polimeni International.

Polimeni International to amerykański deweloper, który od 10 lat prowadzi działalność także na terenie Polski. Strategia firmy zakłada głównie inwestycje w miastach średniej wielkości. Była ona inicjatorem projektów tzw. mix- use, łączących powierzchnię handlową, usługową, rekreacyjną i sportową, realizowaną w ramach jednej inwestycji. Grupa Polimeni zrzesza obecnie 15 spółek funkcjonujących w Polsce. Do jej głównych inwestycji należą galerie handlowe w Słupsku, Rumi i Jastrzębiu, projekty mieszkaniowe w Juracie i Pucku i projekty biurowe, jak nowy biurowiec w Gdańsku Wrzeszczu.
 

Reklama

Galeria Jurajska