Pakiet Fashion House Franczyza oferuje zainteresowanym firmom m.in. doświadczony zespół ekspertów, dostęp do bazy danych najemców, doradztwo i pośrednictwo finansowe, zarządzanie rekrutacją oraz kompleksowe usługi zarządzania i marketingu potrzebne do rozpoczęcia działalności i dalszego rozwoju marki.

– Sektor centrów outletowych, choć atrakcyjny i dynamicznie rozwijający się, może być trudny, a czasami nawet katastrofalny dla niezależnych deweloperów, którzy chcą wejść na ten rynek bez fachowej wiedzy – podkreśla Brendon O’Reilly, dyrektor zarządzający w Grupie Fashion House. – Fashion House Franczyza oferuje cały pakiet wiedzy i doświadczeń, pozwalający wejść na rynek outletowy przy niskim ryzyku i w przystępnej cenie – dodaje.

Właściciel sieci outletów zapowiada już otwarcie pierwszego sklepu franczyzowego – Fashion House w Belgradzie, który ruszy jesienią 2011 r. – Dziś mogę już potwierdzić, że kolejny tego typu sklep powstanie w Kijowie wiosną 2012 r. Spodziewamy się, że w najbliższych miesiącach do tej listy dołączą kolejne miejscowości – dodaje Brendon O’Reilly.

Grupa Fashion House działa na rynku outletowym w regionie CEE. W Polsce grupa posiada obecnie w Polsce trzy outlety: Fashion House Warszawa, Fashion House Sosnowiec oraz Fashion House Gdańsk.