Otwarcie kolejnego, szesnastego punktu handlowego w Polsce stanowi kontynuację intensywnej strategii rozwoju marki Martes Sport. Jak twierdzi Tomasz Barchański, manager ds. rozwoju sieci, Bytom jest etapem strategii zagospodarowywania „białych plam” na sportowym rynku handlowym w kraju.

– Agora Bytom jest dla nas atrakcyjną lokalizacją. Liczymy, że zwłaszcza bogate zaplecze rozrywkowe galerii usytuowanej w centrum miasta – kino Ciemna City i Fantasy Park – zdołają przyciągnąć dużą grupę klientów, których będziemy chcieli przekonać również do naszych marek – mówi w rozmowie z Retailnet.pl Barchański. – W tej chwili niepokoi nas jedynie stopień otwarcia sklepów w galerii. Wg moich szacunków, ok. 40 proc. najemców jeszcze nie otworzyło swoich salonów. Jednak zarządcy galerii zapewniają nas, że nastąpi to w ciągu najbliższych czterech tygodni. Oczekujemy, że tak rzeczywiście się stanie – wyjaśnia.

Firma Matres Sport jest producentem i importerem odzieży oraz akcesoriów sportowych. Posiada również sieć własnych sklepów, które zlokalizowane są w mniejszych miastach jak Rybnik, Lubin, Legnica, Piotrków Trybunalski, Włocławek, Zgorzelec, Częstochowa. Pierwszy sklep został otwarty w sierpniu 2005 roku w Czeladzi. Od tego momentu firma rozpoczęła intensywny rozwój salonów firmowych. Ich powierzchnia wynosi od 330 do 2200 mkw.