M&S chce być liderem w Wielkiej Brytanii

Marks&Spencer podkreślił w swoim najnowszym komunikacie, że stawia na rozwój spółki na zasadzie ewolucji, a nie rewolucji. Ewolucja ta ma się zakończyć rocznym wynikiem dla całej grupy rzędu 11,5 – 12,5 mld funtów w roku obrotowym 2013/2014. Przypomnijmy, że w pierwszym półroczu tego roku spółka osiągnęła obroty w wysokości ok. 4,57 mld funtów.

M&S w najbliższych latach skupi się na działalności w Wielkiej Brytanii, co ma dostarczyć spółce 1 – 1,5 mld funtów dodatkowych przychodów. Marka ma ambicje stać się liderem na brytyjskim rynku sprzedaży wielokanałowej.

Marks&Spencer to brytyjska sieć sklepów z ponad 125-letnią historią, oferująca ubrania, bieliznę, produkty wyposażenia wnętrz, kosmetyki i żywność (delikatesy). Na świecie Marks&Spencer zatrudnia ok. 75 tys. osób, ma ponad 700 sklepów w Wielkiej Brytanii oraz 315 w pozostałych krajach świata w 41 państwach. Sklepy Marks&Spencer odwiedza każdego tygodnia ponad 21 milionów osób. W Polsce Marks&Spencer ma ok. 13 sklepów, zatrudnia ponad 300 osób i stale się rozwija.

W pierwszym półroczu roku obrotowego 2010/2011 spółka Marks&Spencer zwiększyła sprzedaż o 5,4 proc. i osiągnęła obroty w wysokości ok. 4,57 mld funtów. W tym czasie marka uruchomiła na świecie 20 nowych sklepów.

 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016