Projekt „Zadbaj o swoje serce” ma charakter informacyjno – profilaktyczno – społeczny i jest całkowicie bezpłatny dla wszystkich, którzy chcą przebadać swoje serce. Głównym celem akcji jest ułatwienie dostępu do lekarzy oraz profilaktyka kardiologiczna w zakresie wykonywania badań EKG, badań cholesterolu, obliczania wskaźnika BMI, pomiaru ciśnienia, wskazań właściwej diety, zapobiegania nadciśnieniu tętniczemu i nadwadze. Pacjenci będą również diagnozowani pod kątem stwierdzenia czynników ryzyka zachorowania na chorobę niedokrwienną serca oraz zawału mięśnia sercowego.

Akcja, organizowana przez Telemedycynę Polską, odbędzie się w godz. 10 – 18 w pasażu M1 Kraków. Wszystkie badania prowadzone będą w specjalnie oznakowanych namiotach lekarskich.

Metro Group Asset Management jest spółką serwisową międzynarodowego koncernu Metro Group, oferującą usługi w zakresie profesjonalnego zarządzania nieruchomościami i procesami inwestycyjnymi. Spółka odpowiada za strategiczny rozwój nieruchomości, planowanie, budowę, wynajem, sprzedaż/kupno nieruchomości. W zakresie odpowiedzialności spółki leży center management obejmujący dziewięć centrów handlowych M1 w całej Polsce, jak również facility management realizowany dodatkowo w sieciach handlowych Makro Cash & Carry, Real, Media Markt i Saturn.