Carrefour z nowymi bonami na święta

Nowością, którą Carrefour wprowadził do bonów, jest dodatkowa oferta w postaci „Harmonijki z extra rabatem”. Dostępna jest dla każdego pracownika firmy kupującej bony i nie łączy się z samym bonem. Może być zrealizowana do końca lutego 2011 r. Harmonijka z extra rabatem pozwala na korzystny zakup produktów z czterech głównych kategorii: zabawki (zniżka 20 proc.), czekolady (zniżka 15 proc.), kawy (zniżka 20 proc.) oraz herbaty (zniżka 20 proc.). Płacąc bonami Carrefour, klienci mogą wybierać spośród produktów dostępnych w ofercie wszystkich sklepów sieci.

– Największe zainteresowanie bonami Carrefour obserwujemy w okresach przedświątecznych i wakacyjnych. Wynika to z tego, że bony podarunkowe są od wielu lat stałym elementem pozafinansowego wynagradzania pracowników i są cenione zarówno przez pracodawców, jak i pracowników. Pracownicy wolą dostać upominek świąteczny w formie bonów, którymi będą mogli dowolnie dysponować, niż nie zawsze trafiony prezent – przekonuje Robert Noceń, dyrektor ds. marketingu Carrefour Polska.

Carrefour Polska należy do Grupy Carrefour, francuskiej sieci hipermarketów i supermarketów. Historia firmy sięga roku 1963, wówczas w Annecy we Francji powstał pierwszy supermarket tej marki. Wybudowano go na skrzyżowaniu pięciu ulic, stąd też nazwa Carrefour, która w języku francuskim oznacza "skrzyżowanie". Od momentu założenia firma otworzyła w 33 krajach Europy, Azji i Ameryki Południowej ponad 15 tys. sklepów, w których pracuje prawie pół miliona pracowników w około 100 narodowościach. W Polsce pierwszy hipermarket Carrefour został otwarty w listopadzie 1997 roku w Łodzi.
 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016