Obiekt zostanie otwarty wiosną 2012 r.

Eurocash, który jest najważniejszym partnerem lokalnych sklepów, mocno angażuje swoje siły i pomysły w rozwój biznesu niezależnych detalistów. Do najistotniejszych działań jakie poczyniliśmy w ostatnim czasie możemy zaliczyć budowę przez Eurocash silnej grupy handlowej, gdzie propozycja połączenia z Emperią jest tylko jednym z wielu przykładów. Dzięki tym działaniom chcemy poprawić pozycję konkurencyjną niezależnego handlu w Polsce, oferując naszym klientom atrakcyjniejsze ceny produktów, lepszą marżę i efektywniejsze działania marketingowe.

Kolejnym istotnym krokiem, który wykonał Eurocash w celu wzmocnienia niezależnego handlu detalicznego, jest Akademia Eurocash, czyli innowacyjny na polskim rynku, kompleksowy projekt podnoszenia kwalifikacji właścicieli i pracowników lokalnych sklepów spożywczych. Akademia to pierwszy projekt na rynku łączący szkolenia, badania nad ich efektywnością oraz system motywacyjny, w postaci nagród pieniężnych, który dzięki wykorzystaniu internetu trafia bezpośrednio do każdego pracownika niezależnych sklepów. Do pozostałych narzędzi wykorzystywanych przez nas, a wspierających niezależny handel detaliczny w Polsce możemy zaliczyć: wdrażanie systemów franczyzowych, przeprowadzenie procesu remodelingu sklepów, czy wdrażanie produktów marek własnych polecanych przez Ewę Wachowicz, dostępnych jedynie w sklepach lokalnych.

Niezależne sklepy detaliczne muszą konkurować z pozostałymi graczami na rynku innymi wartościami, niż ceną. Z drugiej strony atrakcyjniejsza cena zakupu, a co za tym idzie wyższa marża pozwalająca lokalnym detalistom poprawić jakość obsługi klienta, czy zmodernizować sklepy, odgrywa tak samo istotną rolę w prowadzeniu biznesu, jak na przykład szeroki dostęp do wiedz. Dlatego współpraca z tak silnym partnerem jak Eurocash i korzystanie ze wszystkich narzędzi jakie wprowadza w życie, to najlepszy sposób na zmniejszanie nierównowagi na rynku handlu detalicznego.