Gino Rossi zwiększa obroty i planuje nowe otwarcia

Galeria Grodova

Od stycznia do końca września Gino Rossi zanotowała 5,8 mln zł zysku brutto, wobec blisko 10 mln zł straty w tym samym okresie ubiegłego roku. Poprawę widać również w zysku netto przypadającego na akcjonariuszy jednostki dominującej – wyniósł on w trzech kwartałach 4,8 mln zł, podczas gdy w ubiegłym roku spółka odnotowała stratę rzędu 9,7 mln zł.

Gino Rossi zapowiada, że do końca 2010 r. będzie koncentrować się na obniżaniu kosztów działalności poprzez rozpoczęte już w pod koniec 2009 r. działania restrukturyzacyjne. Chodzi o likwidację nierentownych lokalizacji handlowych, uproszczenie struktury organizacyjnej, wyprzedaż zapasów z poprzednich kolekcji oraz rebranding firmy.

Ten rok spółka chce zakończyć z wynikiem 176,89 mln zł przychodów ze sprzedaży. W roku następnym planuje osiągnąć blisko 194 ml zł, a w 2012 r. – ponad 209 mln zł. Prognozy te uwzględniają spodziewane efekty projektów restrukturyzacyjnych, a w tym otwarcie nowych lokalizacji w dobrych centrach handlowych.

Gino Rossi zarządza modowym markami: Gino Rossi i Simple Creative Products. W ofercie Grupy Gino Rossi znajduje się obuwie damskie i męskie, torebki i akcesoria skórzane oraz odzież damska. Dwa razy w roku, wiosną i jesienią, w sklepach pojawia się nowa kolekcja. Sieć sprzedaży Gino Rossi obejmuje ponad 100 salonów firmowych w Polsce i za granicą.
 

Reklama

Galeria Jurajska