Tańsze zakupy w gdyńskim Klifie

Akcja obniżek cenowych została przygotowana specjalnie na czas przedświątecznych zakupów. Organizatorzy w programie przewidzieli także atrakcje rozrywkowe. Gościom Klifu czas umili znany podróżnik i prezenter telewizyjny Jarosław Kret. Oprócz tego, w galerii wystąpi także zespół chórzystów z repertuarem gospel. Z kolei dla najmłodszych gości przygotowane zostały gry i zabawy, a dla nieco starszych – konkursy z nagrodami. Wygrać będzie można m.in. bony na zakupy w Klifie o łącznej wartości 12 tys. zł. Dodatkowo dzieci będą miały możliwość wygrania zabawek ze sklepu Smyk.

Centrum handlowe Klif Gdynia powstało w 1996 roku i było jednym z pierwszych centrów handlowych w Polsce. Jego nazwa została wyłoniona w ramach konkursu ogłoszonego w lokalnej prasie i nawiązuje do znajdującego się w pobliżu nadmorskiego klifu. Dzięki otwarciu nowej części w maju 2009 roku, gdyński Klif powiększył swoją powierzchnię do ponad 30 tys. mkw., a liczba salonów i butików na jego terenie wzrosła do 150. Wiele z marek gdyńskiego Klifu pojawiło się w Trójmieście po raz pierwszy. Należą do nich: Bagatt, Bandolera, Carl Gross, Escada Sport, Furla, Gerry Weber, Matinique, Patrizia Pepe, Pinko, PlusIT, Pollini, Sisley, Stefanel, Vera Mont, a także Calvin Klein Jeans, Guess, Marks&Spencer, Part Two oraz stoisko Dyrberg/Kern.
 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016